Welke acties zijn er momenteel?

Meld een wens

Via ‘Meld een wens’ kun je ernstig zieke kindjes aanmelden waarvan je het gevoel hebt dat ze wel wat magie kunnen gebruiken. Niet elke wens is uit te voeren, maar alles wordt door het team van regelaars uit de kast gehaald om het onmogelijke mogelijk te maken.

Een ontmoeting met een bekende Nederlander?
Een gesigneerd shirt van de favoriete voetbalclub?
Nog één keer naar een bijzondere bestemming?

Geen uitdaging is onze regelaars te groot. Je hoort snel van ons of je wens te realiseren is. Meld hier een wens.

Meld een ster

Soms is er een zorgverlener die iets bijzonders doet voor een ziek kind of iemand uit zijn of haar omgeving. Die mensen (sterren dus!) willen wij graag extra in het zonnetje zetten. Daarom organiseren we jaarlijks de verkiezing ‘Ster van het Jaar’. Iedereen kan een zorgverlener nomineren. Tot 31 januari 2013 kun je nomineren in de volgende categorieën:

− Arts
− Verpleegkundige
− Overig

Een jury neemt in februari 2013 alle nominaties door en kiest van daaruit in elke categorie de ‘Ster van het Jaar’. Deze ster verrassen we op het werk met ballonnen, bloemen en natuurlijk de felbegeerde Ster van 2012. Meld hier JOUW ster!

Kanjerketting.
Een hand vol kanjerkralen na een jaar behandelen.

naald

Even voordoen
Even voordoen op een beer maakt de behandeling net wat minder vervelend.